środa, 28 sierpnia 2013

Libstear Award

Hej wszystkim :)
Właśnie dowiedziałam się, że zostałam nominowana do Libstear Award przez Jowita G. Jeszcze nie za bardzo wiem o co chodzi ale już powoli kojarzę. Aby wytłumaczyć o co chodzi pozwolę zacytować sobie Jowita G


„Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę” Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.''



Pytania od  Jowita G 

1. Jak długo już blogujesz?
- W sumie zaczęłam blogować 2,5 lata temu tylko że na innym portalu i inaczej to wyglądało. Na blogspocie jestem od paru miesięcy.

 2. Czemu założyłeś/łaś  swojego bloga?
- Żeby dzielić się z innymi tym co pisze. Chciałam aby ktoś ocenił, zauważył to co robię. Poza tym można spotkać nowych ludzi i zawrzeć nowe znajomości.

3. Co lub kto jest Twoją motywacją do dalszego pisania?
- Sama nie wiem, po prostu jest taki moment, w którym mam ochotę pisać. Przychodzi do mnie to samo i nie jestem w stanie tego przewidzieć.

4. Jakie jest Twoje hobby?
- Oczywiście pisanie opowiadać, czytanie książek, lubię też oglądać seriale i dobre filmy, uczyłam się grać trochę na keybordzie, trochę też rysuję postacie z mangi.

5. Ulubiona książka to...
- Seria Dom Nocy, Saga Zmierzch, Nieśmiertelni, Bogini Oceanu.

6. Książka czy film?
- Zależy. Czasem produkcja filmowa jest lepsza niż książka, ale to rzadko. Więc-książka.

7. Wiosna czy lato?
- Lato :)

8. Ulubiony zespół/ wykonawca?
- A mogę więcej? One Direction, Little Mix, Skillet, My Chemical Romance, Justin Bieber, Rihanna, Demi Lovato.

9. Ulubiona piosenka?
- "Scyscraper"- Demi Lovato

10. Ulubiony kolor?
- Nie przywiązuję do tego dużej uwagi ale chyba czarny.

11.  Największe marzenie?
- Chciałabym zwiedzić każdy zakątek świata, przeżyć jakąś fajną przygodę, której jeszcze nikt nie zaliczył :)



Ja nominowałam:



Pytania ode mnie

1. Jak długo prowadzisz bloga?
2. Piszesz jakieś opowiadania tylko dla siebie?
3. Jakie masz zainteresowania?
4. Co najbardziej lubisz w prowadzeniu bloga?
5. Jak opisałabyś swój wymarzony świat? 
6. Wolisz filmy czy książki?
7. Lubisz czytać blogi innych?
8. Co robisz kiedy nie możesz złapać weny/natchnienia?
9. Jakie jest twoje marzenie?
10. Prowadzisz bloga prywatnie czy ktoś z twojego otoczenia wie że to robisz?
11. Czego nie lubisz w ludziach? 

Jeśli akceptujesz nominację- napisz w komentarzu :)




 

3 komentarze:

  1. Dziękuję za nominację. ♥
    Jednak muszę powiedzieć, że nie chce mi się bawić w kopiowanie tego wszystkiego na swojego bloga, mam dość dużo pracy i w dodatku mało osób, które obserwuję/ których blogi czytam itp. Mogę jedynie odpowiedzieć na pytania tutaj, w komentarzu. :)

    1. Dużo wcześniej blogowałam na Onecie, jednak zrobił się okropny w opanowaniu, więc przeniosłam się na Blogspot, którego zaczęłam prowadzić od 6 czerwca 2012 roku.

    2. Jasne :) Czasem trzeba dać upust wyobraźni, która nie wplata się w historię na moim blogu.

    3. Pistolety, rysunek manga i anime, matematyka, czytanie, koty :D

    4. Moich oddanych Czytelników <3 To znaczy... Lubię, gdy coś im się podoba, że spełniam ich wymagania :D

    5. Świat anime/mangi "Black Cat" wśród Czyścicieli i złoczyńców, których trzeba złapać i wsadzić do kicia. (A właściwie przy boku Traina <33)

    6. Gdybym miała wybierać... Książki. Można sobie wyobrazić wszystko, gdy się czyta, a filmy to dla mnie "gotowce".

    7. Zależy czy mnie interesują.

    8. Walę głową w podłogę. (Mam tak od dziecka XD)

    9. Przenieść się do anime "Black Cat" :D

    10. Wie tylko siostra.

    11. Egoizmu, wywyższania się, bogatych lalusiów, którzy uważają, że wszystko im wolno, dyskryminacji, nadmiernej ciekawości, fałszywości, histerii, nachalności (ooo, wręcz nienawidzę!!), nerwowości, lekceważenia, szybkiego poddawania się bez walki.

    To chyba tyle.
    Dziękuję jeszcze raz za nominację :) Nie spodziewałam się, zwłaszcza, że nie znam Ciebie i Twojego bloga :P
    Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo dziękuję za nominację :**

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie piszesz, podoba mi się wszystko :)
    zapraszam do mnie : http://tomorrowiwontgiveup.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń